Ilves Salibandy P17: Joukkuekuva

Kausi 2021-2022, P16 SM-joukkue.

Ylärivissä vasemmalta oikealle: Mika Jaaranen (Joukkueenjohtaja/Huoltaja), Luca Myllymaa, Kalle Äijälä, Dani Jaaranen, Aleksi Ojala, Veikko Vilpponen, Jesse Ypyä, Tomi Ojala (Huoltaja)

Keskellä vasemmalta oikealle: Jari Myllymaa (Vastuuvalmentaja), Santeri Linnanen, Aaro Tammi, Severi Penttinen, Pekko Aatola, Elmeri Suomela, Eevert Rautakorpi, Pasi Virta (Valmentaja)

Alarivissä vasemmalta oikealle: Tuukka Ulaska, Juuso Puustinen, Tuomas Hartikainen, Sampo Sillgren, Saku Virta, Benjamin Saatcioglu, Samuel Hamm

Kuvasta puuttuu: Aku Ikonen, Ilari Soltin, Oskari Harviainen

Kausi 2022-2023: Uudella kaudella vanhoista pelaajista ei jatka Aku Ikonen (Pirkat P19) ja Ilari Soltin (lopetti). Uusia pelaajia Ossi Kinnunen (MV, Classic), Miro Salonen (KooVee), Janne Wäre (KooVee) ja Ville-Veikko Kaarela (KooVee). Uusi kuva tulossa myöhemmin syksyllä.

Jari Myllymaa
Valmentaja